fredag 7 maj 2010

STOR REA!!!!

Nu är det först till kvarn som gäller. Vissa plagg finns det flera av, medans det bara finns ett av något annat eller i fel storlek.

Kolla in bland de olika kategorierna och se vad som finns.


Här är priserna som gäller (inkl frakt)

Vaxduksförkläden - 80 kr

Klänningar - 100 kr

Muddklänning - 70 kr

Babyklänning - 50 kr

Kjol - 40 kr

Tunika - 50

Pullover - 50 kr

T-shirt - 40 kr

Långärmad tröja - 60 kr

Byxa - 80 kr

Mössa - 40 kr

Sovpåse - 80 kr

Bandana - 30 kr

Haklapp - 30 kr

Blöjförvaring - 80 kr

Stor väska - 100 kr

Liten väska - 80 kr

Näsduksfodral - 10 kr

Hare - 100 kr

Filur - 30 kr



Kolla runt, och hittar ni nåt som ni gillar så maila mig på
carolasbod@hotmail.com

Under helgerna ligger jag lågt och ägnar mig åt familjen istället, men jag kollar mailen så fort jag har möjlighet och meddelar er.

Inga kommentarer: